Klant

Blir inget hästeri idag, är bara trött och på dåligt humör och då är det bäst att låta bli. Grannens hundar tar det lilla tålamod jag har. Snälla och lydiga ja men dom ska alltid dra så förbannat då man ska promenera med dom och det orkar inte min kropp med.
Lång mys/kli/massagestund i hagen i alla fall. Leffe är som ett plåster på matte och håller fast mig i kläderna hela tiden, även än mer pratsam än han brukar vara. Älskade gubbe.

Gud vad mycket det är som ställs in tycker jag. Båda konserterna i Ryssland nu. Fy vad trist.

Söta lilla Bengt är ocksås som ett plåster, ska ligga vid mina fötter hela tiden. Rullar ihop sig under mitt lilla data bord.

Middag nu, tänkte göra makrill och spagetti men glömde köpa spagetti. Döööh.
Tänkte vara smart och göra så det räcker till jobbet ihelgen. Pfffft.
3 kommentarer
Johanna

Leffe låter som en riktig mysgubbe.

Therese

Läste också om konserterna i Ryssland, så trist och så ledsen man skulle bli.

Leffe han är en go'gubbe.

Nu börjar man ha vilat i kapp det man förlorat tidigare så nu kan vi ge oss iväg igen ;-)

Drömmer Tänk att åka ner och se dom i Paris.

Marie

Kanske är det som du skriver, att ungar helt enkelt inte får chansen? Haha vad mysigt med en sådant gogris som Leffe, kul att märka att man varit lite saknad;)