Bäst

Nu när resan börjar gå mot sitt slut så kan jag bara vara otroligt nöjd och glad över allt.
3 underbara konserter där vi i stockholm lyckades få stå längst fram trots att vi kom sent och bara promenerade in på arenan.
Måste dock ha varit lite drygt för de som köat i en vecka för bra platser.
På göteborgs konserten lyckades vi fåtag på ställets bästa sittplaster och kunde verkligen njuta av konserten. Jag fick gåshud på låren så som jag alltid får när något är grymt bra.
Killarna var glada och gav allt som vanligt. Otroligt proffsiga underbara killar.
Även fått träffa en massa fina människor så jag är såååå nöjd med de två konsertdagarna i sverige och glad att jag for till Hamburg och fick se den staden och få höra den tyska konserten <3

Nu har jag för sjutton inga strumpr kvar!

Superhärligt väder i göteborg, riktigt vårlikt. Vi är trötta som sjutton och såsar mest omkring och gör ingenting.
Vandrarhemmet är kanon, nyrenoverat och fräscht med härliga söängar så jag rekomenderar Slottsskogensvandrarhem till de som ska till Göteborg.

Ska bli skönt att komma hem nu också hem till älskade djuren, till min soffa, till tystnaden och till min tv.
3 kommentarer
Johanna

3 konserter med samma band :P? hade det inte varit trevligare att sprida ut konserterna under året :)?

Johanna

Uppenbarligen, men blir det inte lite kaka på kaka :)?

Dunder&Jag

Mm som vanligt skitkul att fara bort men skönast att få komma hem till snökaos och solstrålar =)