Äventyr

Ja du milde tid vad jag drog ut oss i. Jag på Leffe med Skorpan lös och Anna på Mayan. Jag tänkte vi skulle prova gå vägen som leder in till byn och till ridbanan, bakvägen, den har alltid tidigare varit plogad men i år är det bara skoterspår där.
Jag tänkte att om inte skoterspåren håller för att gå på kan man väl plumsa på sidan om.
Jo just det ja.... Jösses...
Skoterspåren höll halvers och gick igenom ibland och på sidan om var det enormt djup snö.
Skorpan höll på att ge upp mitt på ängen den lilla stackaren. Usch, nej det var verkligen inte kul. Men då vet jag det då...

Jag vill så gärna den vägen speciellt nu när Stråla kommer hem så man slipper korsa landsvgen i början men det sket sig ju. Tänkte även att man kan ju plumsa upp ett spår runt ängarna om inte annat. Jo jo, i snö upp till ryggen på hästarna. (Nåja, halva magen i alla fall)

Herregud jag är helt färdig och mör. Vad ska inte hästarna vara?
Magneter och Back on track på alla, på med allt jag har.

Måste köpa salt imorgon det är slut.
2 kommentarer
Marie

Haha jamen är man en cool fiskare så är man;)

Johanna

Det är mycket snö i år!