Regnet det bara öser ner

Det retar mig att jag har stavat Victoria fel genom hela förra inlägget men jag orkar inte ändra på det.

Man måste ju nästan skratta när jag idag hittar Leffe med ett stort sår. Antagligen från en kärleksfull spark från Häxan Surtant. Nå han verkade inte lida av det än i alla fall, bara tvättade rent det.
Stråla är helt ren idag och tokbusig. Skönt det.
Skorpan är lite odräglig, hon har svarat riktigt bra på medicinen och försöker nu ta varje chans hon får till att smita ut ur boxen lite diskret. För att inte tala om hur svårt det blir att mocka när man har en kelig ponny som står och drar i en eller när ponny blir sur på mig för att jag kastar ut hennes bajs och gör sina halverst värsta grimager. Fniss, hon är som söt.

Nu tycker jag att det räcker med regn, lera och regn.



4 kommentarer
Putte

Här nere i sydliga breddgrader har det varit varmt och skönt idag. En liten skur kom vid 13-tiden.

Johanna

Ge oss sol!

Putte

Jag mailar gäna upp lite till er. Dock är det lite molnigt och kallt idag...

DunderÅjag

Å nej inte en till skada! Nu får ni allt ta å pigga på er där borta :)Är det ingen som kan dansa en soldans till gudarna??