Nöjd

Efter en bra dag på jobbet, med bra väder, så blev det en spontan visit till Ida och Ulla uppe i högsön. Är så nöjd med just spontan delen för det är inte ofta jag har ork till att vara spontan.
Ida har jag inte sett sen jag fyllde år tror jag då hennes lilla knytt i magen har gjort henne så dålig under en lång tid. Och ja, nu verkar det vara fritt fram, Ida och Andreas ska ha bäääbis och jag ska bli bonusmoster dårå. Mhm.
Har redan för länge sen utnämt mig själv till blivande barnvakt, bara det att jag tror att jag får slåss om det med några andra bäbis sugna.
Nåväl trevligt besök och jag kom hem med en hästtransport. Så nöjd.

--------------
Men seriöst! Jag tror jag dör. Fast egentligen, det är typiskt mig.
Som jag har funderat vart min kamera har varit och letat. Och vart var den? Jo, på datorn. Precis brevid godispåsen som jag grävt i varenda dag.
typiskt jag.
2 kommentarer
Ida

hihi bäääbisvakt ;D

Johanna

Ska Ida ha barn ,gratta henne så stort från mig!!!! :)))