Juni 18, 2010

Idag går många av mina tankar till mina fina vänner Ida och Andreas som har förlorat något litet men ändå så stort.







Har även Stråla halt idag... Jättehalt, fångesten slog till direkt men hon var så tydligt halt på höger fram så jag grävde i hoven och hittade en söm som stuckit in, fast jag tog bort den så är hon ändå jättehalt, vilar på det frambenet och ligger ner. Ungefär precis som Skorpan gjorde i söndags. Plus att hon har puls, men det hade även de andra två.
Så det är väl bara hoppas att det var sömmen och att hon är bra imorgon.

2 kommentarer
Ida

Tack vännen.. Hoppas verkligen det går över till imorgon.. Ska det inte räcka med elände för den här veckan?

Therese

Livet är bra orättvist många gånger.

Har också tänkt på Ida & Andreas idag, så om du läser det här Idag så tänker jag också på er.



Jag håller då alla tummar och tår att inte Stråla ska dra på sig fång också. Hemska tanke.

Hoppas hon är bättre till imorgon, håll oss gärna uppdaterad.

Tänker på er alla.

Kram på er.