Varmt!

Puh vilken värme denna dagen har bidragit med och broms. Broms och blinnigar och flugor och annat elände. Nå ne för min del få det gärna vara runt 18-20 grader, det är som lagom.
Red och badade en sväng med Leff och Mays, badet var skönt men själva ridturen dit och hem för varm. Kört Stråla med rockarden efter vägen så nu har jag gjort allt med henne som gjort mig nervös, nu känner jag mig trygg med fröken. Sen kommer uppsutten galopp då, utan att bocka, men det kommer nog gå bra det med.
Så slut nu, har varit och gjort hage hos Ivan också  så ska jag slussa dit dom, hoppas verkligen att det kommer att gå bra för Skorpan.
Imorgon blir det ridlektion hoppas det är något svalare då.

Har fler utflyktsbilder som ska upp men jag orkar inte sitta vid datorn så det får bli senare.

Glass och tv låter som en bra plan, tjo tjillevippen.
1 kommentar
JOhanna

Vem rider du för?