Hot hot hot

Jag var på väg att säja att jag avskyr den här värmen, men efter att ha fått en dusch och suttit på bron en stund så är det ju jäkligt skönt. Det jag däremot HATAR, det är att svettas. Kladdigt, äckligt, kladdigt och äckligt.
Red Stråla på ett halvt lektionspass idag, det gick lite halvbra. Hon vill som gärna på att att stanna och fundera lite för mycket. Jag som är van vid hästar med eld i rumpan, dom som om det tar emot bara lägger i en ny växel. Fast det är helt okej, jag har hellre en ferdinand som står och funderar än en hoppetossa.


Jag läste nånting i en gammal skvaller tidning idag som gjorde mig så arg, tycker för övrigt att dom är mer än lovligt elaka och producerar så mycket dynga så korna blir avundsjuka.
Hur som, det var om Gwen Stafanis man och hans mörka förflutna. Han hade inte bara haft en långt förhållande tidigare (OH no! Har han haft ett förhållande!) det var dessutom med en annan man (!!!!)
Förstå så horribelt, vilket mörkt och skamligt förflutet.

Men snälla nån, ett skott i pannan på dessa skvaller`journalister´skulle inte minska deras IQ.

Här skulle jag vilja infoga en gif smiley som rullar med ögonen men jag vet inte hur man gör.
1 kommentar
Johanna

Man ska inte läsa tidningar, det står ju inget vettigt.