Så lite pics från sörgården

Synd bara att allt blir så smått på bloggen






Hela gänget. Schasse, Videvind, Tove, Lilleman, Daim, en rackare som jag inte minns namnet på, Musse, Mayan, Ragge, Butterfly och så lilla söta Strix xom tydligen trillat ur bild.


Det var så roligt för hon berättade lite om varje ekipage också. Vilket jag sög åt mig, hästnörd som jag är.
Så raserna på ovanståeende är: Korsningsponny, kallblod, kallblod, varmblod, korsningsponny, newforest, russ, varmblod, fjodd, korsningsponny, och Russ/shettis.
Man måste ju gilla en ridskola som har varm och kallblod i sin verksamhet. Även om det bara var russet som gått på travet. Ja å så Mayan då.
Vinnaren, den fantastiskt fina ponnyn Schasse är hela 25 år.

Mästerfotografen jag lyckades inte ta en enda bra hoppbild.
 
Hon är så himla fin Natta, lugn och mjuk utan några ambitioner om att hästen ska "gå på tygeln".

1 kommentar
Johanna

Jag har uppdaterat nu.