Umeå

Idag är jag helt väck efter helgens bravader. Det blev lite mycket att först jobba i pite lör sön och sen köra ner med Mayan söndagkväll för att sova nån timma i bilen och köra hem igen på måndag.
Men det var roligt också så klart, man kunde ju önska att man bara skulle bli kaputt av sånt som var tråkigt =P
 
På måndan hann jag med att vara in till själva umeå stad och fnula på lite, bla tänkte jag äta lunch på subway men det fanns inte kvar utan hade blivit ersatt av ett väldigt liknande men mycket bättre ställe. Alltså ännu bättre än subway. Mhm.
Sen är det ju inte så jättekul att gå och vara shoppingsugen utan pengar så jag och Ebba satte oss vattnet med jordgubbar och en bok. Luktade på blommorna och mös.
 



Jag vill också vara på ridläger. Nästa sommar har jag tänkt vara 15 år så att jag också kan åka på sörgården.
Jag gillar det stället och jag gillade Yvonne, väldigt bra tänk. (Lite besviken på utrustningen på deras hästar dock, då dom bla hade två pessoa bett, men man kanske inte kan få allt.) Hon var även väldigt tuff med tjejerna och talade omgåeende om att hon inte tänkte acceptera något slit i munnar och sparkande på hästarna. Bra! Varför är det inte så på alla ridskolor?!?
Mayan skötte sig prickfritt, fina tjejjen.

2 kommentarer
Putte

Hmm... hoppas du inte sov i bilen och körde samtidigt... även om bilen kanske hittar vägen själv.

Härliga sommarbilder

Ida

Det var bra order från Yvonne! :)