Utan dator

Min dator funkar inte =(
Imorgon åker jag upp till gällivare för att jobba på hundutställning.
Alla hästar är på plats hos Ivan nu och Skorpan är jättelycklig, hon har 2 gånger så stor hage nu och saker att pilla i. Jag trodde hon skulle bli olycklig att vara så långt ifrån dom andra men hon är jätteglad, känns så skönt, är bara orolig för återfall men än är allt bra.

Jag stoppade Stråla i rockarden och körde genom byn




Till Ivans


där Mayan och Leffe väntade


Mitt bete på andra sidan och den jäkla vägen mitt genom


Skorpan i sin lilla hage


Det gick perfekt, som en gammelhäst lunkade hon på förutom att jag hela tiden måste hålla koll på vart vi går för att inte hamna i diket eller på diverse andra spännande ställen.

5 kommentarer
DunderÅjag

Härliga bilder! Och så kul att det går bra me hästarna.

Ida

hihi Ja det är inte lätt att hålla rak kurs när man har annat att filosofera över.. ;P

Putte

Ha så trevligt i Gällivare !

Hmm..kollade på bilderna - har man en rem runt svansen på hästen ? Varför ?

Johanna

Kul att det gick bra att köra :)

Linda

Ida: Nå ne det är inte lätt när man är liten.



Putte: För att hålla selen på plats i nerförsbackar tex, så att den inte åker fram.