Trill

Jag har ramlat av hästen. Fast som tur var bara i drömmarnas värld, men det var väldigt verkligt och jag vaknade av att jag sprätte till utav tusan.
Ridit lektion idag då, Leffe är min Prins som vanligt, han är fantastisk och det är alltid kul när någon "utomstående" berömmer ens djur, det värmer hjärtat. Öppnan i trav var helt underbar.
Sen fick Mayan och Leff gå till Ivan och äta upp i Skorpans lilla hage så flyttar jag flickorna S imorgon.

Så skönt med svalare väder idag, men mot eftermiddan var det 27 grader inne och även ganska varmt ute.. Äckligt är vad det är. Urk. Tömkörde Stråla nu på kvällen men det är så grymt mycket insekter så det är inte kul för nån, duktig var hon ändå.

Nu ska jag nog ägna mig åt sista säsongen av Hemmafruarna. Det är så kul att se men det tar slut alldelens för fort.
2 kommentarer
Putte

Även här på Öland (där jag befinner mig nu) är det varmt o skönt men det finns ju vatten att svalka sig med och i.

Johanna

Nej det blir ingen utredning, han är ju oförsäkrad.