Varför...

Varför gör jag så här?
Sitter och läser om vidriga filmer som folk har sett och det är verkligen vidrigt. Jag skulle aldrig aldrig titta på det själv och jag förstår inte varför jag ens läser om det jag blir så otroligt illa berörd att jag börjar gråta, blir skakig och illamåeende.
Det handlar alltså inte om fiction utan om saker som hänt på riktigt.
Chockad över de vidriga dåd som människor begår, chockad över att det finns att se på bild och film, chockad över att människor tittar på det.
För flera år sen var det en dokumentär om mördare på tv och den handlade bland annat om hur de ofta börjar sin bana med att plåga och döda djur, då råkade jag få se psykopaterna strypa en hund, bara några sekunder av det men det var så hemskt att den bilden och ljudet av dom skratta kommer aldrig försvinna från min näthinna, aldrig.
Tänka sig då att folk sitter och tittar på och gör så mycket värre saker... Filmar det... Nej... Fy fan...

Sjuka sjuka människor...
1 kommentar
Ida

Usch börjar rysa direkt när du skriver om sånt där brrrrrrr