Stupid!!

Har bokat flyg och boeende till Hamburg men glädjen utbyttes snart till ett "men satans dumskalle" jag tänkte ju kanske inte så långt som att jag ska ta mig ner till stockholm också. Nu ser det ut som att jag måste åka ner dan före och spendera en natt på arlanda. Oh underbara tider. Det har jag ju gjort många gånger förut men den här gånger blir det ensam vilket känns mindre upphetsande. Oj så dum man kan vara ibland.
Ibland är det drygt att bo här uppe. Tänk så enkelt att bo längre ner och slippa passa in så jäkla många olika förflyttningar.
Sen ska ju även tåg mellan sthlm och göteborg in i tidschemat. My oh my.

Åka till hamburg ensam känns onekligen spännande. Herregud hur ska det gå. Ha ha. Det kommer att gå bra, allt löser sig men lite lätt förvirrad lär jag ju vara.

Ska kolla tågen också. Jag har inte alls nån lust att sitta ensam på arlanda i 15 timmar!

-----------------------------
Det blir tåg både ner och upp. Det blir faktiskt smidigast så, speciellt som det inte går några flyg från göteborg. Fi fan nu är det mesta bokat och klart. Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih. Hi hi hi.

Så 25 februari till 9 mars är jag på resande fot. Yey!!
2 kommentarer
Johanna

Låter spännande, lite läskigt att åka själv dock.

Therese

Jag har inte bokat nått.

suck

Det kommer inte bli någon resa för mig ska du se.

Önskar jag kunde följa dig till Hamburg men har inte pengar till det.