Kissa på mattan

Stön. Kramp i magen och värk i kroppen.
Lika vackert väder idag som igår. Det är skumt. Jättekonstigt att det inte blivit storm.
Det tinar i alla fall inte så mycket tack och lov håller det sig just under minussträcket.
Fina hästarna är nöjda med att ha fått halm igen.
Annars har jag gått från att tycka att jag är ganska trög till att tycka att jag är ganska bra idag. Lite upp och ner ungefär som vanligt dårå.

Önskar fortfarande att det kunde vara något bra på tv. Tänk, så fastnade jag vid Paradise hotel i alla fall. Fast det är bland det sämsta jag sett på tv. Och vilka töntar som är med. Ja jag säjer då det... Och vart hittar dom alla dessa människor som vill göra bort sig och visa upp sig i tv?!? Jag slutar aldrig förvånas och facineras av att det finns så mycket folk i vårat lilla land som så gärna vill vara med på tv och bli "kändisar". Det är otroligt.
Och att så många vill knulla i tv sen. Det är inte ens spännande länge. Som första gångerna i Big Brother typ, då var det ju lite "oj hoppsan så spännande" men nu är det mer "jaha nu knullar dom igen".
Suck.
Big Brother är förresten ett program som jag saknar, det gillade jag. Speciellt 2:a året, med Marie som snorta samarin och Peter som kissade på mattan. Ha ha.
0 kommentarer