Jamenvisst

Det blev en ridtur. Bara jag och Leffe för ovanlighetensskull.
Mysigt, tokpigg häst som ändå lyssna bra. Väldigt rask.
Blåste dock isvindar över ängarna och mina tår blev isbitar. Det kan det vara värt =)


Tänker ibland så skönt det vore med bara en häst...
Tänk om man skulle göra ett nytt försök att skaffa medryttare? Men nu känns det som att jag vill ha någon äldre, jag orkar bara inte med mer tonårsdrama. (eller deras föräldrars ideér för den delen...)
Eller tänk om det funnes någon mer här i byn. Det vore fint.

-------------------------------------------------------------------------
BAH!! Ponnykräk på smiten igen!! Skaffa aldrig en shettis jag säjer då det. Fullkommligt omöjlig att hålla inspärrad. Jag hänger upp henne i svansen snart.
Damn crap.

3 kommentarer
Johanna

Man får klä sig ordentligt när man ska rida nu.

Ida

Kan du inte hyra in Skorpan i nån av dina föräldrars hundgårdar på vintern? ;P hoho Det lät dunderhärligt med en ridtur! Kram

Dunder&Jag

Hehe, visste du inte om att shettisar är utbrytarkungens värsting no.1 ?? De har en förmåga att skapa kaos bland elektrisitet...