Håll käften

Trött, tröttare, Linda.
Igår blev det bara jobb, hem å äta lite, en ridtur, duscha och så under täcket vid 21 och znark.
Red efter vägen som alltid gör Leff knasig. Vette tusan vad som gör honom stressad efter den där vägen. Något lugnare än t.ex förra vintern men stress som inte uppkommer någon annanstans. Jag har ju en teori som jag oftast har om allt men jag har inga som helst belägg för den så jag bara gissar hej vilt. Men i början då jag hade honom kunde vi fara där utan problem.

Ikväll kommer Ida och Ridde på besök och dom skulle ha pizza med sig. Oh oh, mums.

Det har börjat blåsa rejält och jag hoppas att den utlovade snöstormen tar det lite lungt, glad att jag är ledig imorgon så jag slipper kämpa mig fram på jobbet men jag hade ju önskat rida och mysa å si å så.

Och än en gång kräkless på gnäll på jobbet. Jag förstår inte varför man så högljutt som möjligt ska gnälla om sånt som inte ens är ett problem. Hållkäften för helvete.
Fick veta häromdan att jag chockar vissa då jag biter ifrån, jag kanske ser snäll och timid ut men under ytan.... I de lugnaste vatten... Dammdammdammdamm.... 
Eller hur det nu var. Ho ho.


Sandra på jobbet visade mig den här hästen idag:
 
Jisses!

2 kommentarer
johanna

åjå, vacker sak :)

Paula

En 10:a på den hopptekniken!