Toktant

Nu sitter jag och är lite småkall efter en sen ridtur. Men jag hade dubbla mössor och huvan (ingen hjälm ajja bajja) och overallen då såklart, så jag frös inte speciellt, dessutom hinner man bli så varm innan man ska ut så den värmen håller i sig ett bra tag. Ganska kämpigt att göra iordning tre hästar i skoteroverall, man blir ju rätt fint osmididig också. Ha ha.
Det var faktiskt en del folk ute nu i kväll, väldigt ovanligt, en promenerande, en på skoter och två bilar. Kors!

Leia den knäppgöken sprang hem till mina föräldrar. För nått år sen så började hon med att springa dit från Ivans där vi är på bete, hon övergick från att sticka till skogs och leta hare till att springa hem till dom, nu har hon börjat göra det hemifrån också, Ja man kan ju bara skratta åt henne tantaluran. Snart 15 åriga tanten, 3 kilometer i full kareta och överlycklig och pigg när dom släpper in henne. Sen är hon lika glad när jag kommer och hämtar henne igen. Fast ikväll får hon stanna där tills imorgon.

Imorgon blir det sjukgymnasten och en sväng på stan tror jag sen eventuellt bio. Jag bara måste se Avatar innan den försvinner från biograferna ju.
1 kommentar
Johanna

Haha hyffsat oätliga!

Avatar är skitbra!