Tokpirr

Gah! Nu är det bara en vecka kvar. Jag har rätt svårt att tänka på något annat. Nu när jag låg på soffan började fundera över vad Bill ska komma med för frisyr och scen outfitts och annat väsentligt. Gud så spännande det ska bli. I am so ready to be totaly blown away.
Å så funderar jag över vad jag ska packa och har börjat lägga saker i små högar. Nervös att nått ska gå galet. Typ försenat tåg ner så jag missar flyget till Hamburg. Gzah!!
Höll på att bli av med stockholms boeendet då jag hade glömt att bekräfta (klant) men dom ringde idag och kollade läget. Skeptiska jag tänkte först inte svara då det var ett 08 nummer så dom fick ringa två gånger.
Ja, det är pirr på hög nivå nu.


Imorgon ska min lilla tös, min lilla bäbis, åka till storsien på inkörning. Dom som äger hennes far
Bergakung 1883
 ska även få äran att göra min Strålande tjej till en riktig körhäst. 
http://sidalen.se/
Jag har börjat längta rejält efter henne nu också, nu är det dags att hon kommer hem igen och gör hagen osäker för gamelskruttarna.

Spännande tider nu.
3 kommentarer
Zarah

Om Bill hittat på nått nytt bus? Har du inte sett skissarna på scenen och 2 av Bills outfits i nya Bravo? Blown away kommer man bli, oavsett om man vill det eller inte haha.

Johanna

Kul med inkörning, det går säkert finfint :)

Zarah

sv. Haha ja, "tror" är nyckelordet när det gäller Bill och hans stil nu för tiden! :P

Men det ska bli kul att se hur kläderna ser ut IRL! :D

10 dagar kvar!!!