Studsboll

Har varit ut och ridit med två flickor. Natalie har skött Skorpan i ett år men har växt så nu får hon uppgradera till Mayan och hennes lillasyster får ta över Skorpan.
Fantastiskt gulliga ungar det där.
Hennes två systrar som är så fruktansvärt kära i Leffe.
Leffe skötte sig jättebra idag, som vanligt dårå, fina killen, men när Mayan råkade springa om honom i traven så blev han till en gummiboll. Kröp ihop till en rund boll och hoppade upp och ner. Lite upprörande att hon bara springer om så där. Tsk tsk.

Sen har jag hämtat ett lass hö och nu kokar jag ris till min tidigare lagade kycklinggryta med thai smak.
Kommer antagligen att hitta en massa undanflykter till att inte städa idag, nu när det blivit mörkt ser man ju inte skräpet nå mer. Hrm... Men det är ju jag som ska leva i skiten så.


Fruktansvärt dålig bild men hur gulligt är inte det här då?
Matchande rosa unge och rosa ponny. Man får väl fanisera att man ser Skorpans söta huvud med rosa träns också.
3 kommentarer
Marie

Haha tack du;) Sjukt söt bild fastän den var mörk. Har du "vanligt" bete på sommaren och klarar ponyn det? Skulle kunna tänka mig en liten så småningom men vårt bete är kraftigt och det brukar ju rimma illa med fräsmt shettisar...

Marie

Jo det är ju så med dessa raser som egentligen är skapta för kärvare miljöer än vad man kan ge dom, men man vill ju att det ska få gå i flock så då blir det alltid några som blir rundare än andra, Nettan var ju sådan, hon hade kunnat överleva blott på några kilo halm skulle jag tro:P

johanna

Nå vad gulligt i rosa :D