Gröt

Igår kväll så kikade jag lite på Morgan Spurlocks Super Size Me och satt med hakan i golvet ungefär hela tiden. Såg inte allt men det var svårt att slita sig. Hur dom håller på "over there", ja potions storlekarna märkte man ju skillnad på bara i Geneve där en liten cola var som en stor är här, men alltså 2 liters color (!!) och skolmaten deras (!!) ja jösses, klaga inte på skolmaten barn. Nog har vi det bra här i lilla sverige.

Hursom så blev jag lite (om än säkert väldigt tillfälligt) avskräckt från cola och chips och liknande.
Speciellt också då jag i tisdags såg mig själv i bikini första gången sen före jul, det var inge roligt alls, bikinin hade ju krymt vafan. Eller är det jag som har svällt? Möjligen.
Det blev då gröt till lunch på jobbet idag i alla fall.
1 kommentar
Dunder&Jag

O, den har jag sett tidigare... visst e det helt sjukt!!