Första februari

Ja då var det februari och bara 28 dagar till första TH konserten. Det är galet snart.
Kylan håller i sig fast det är väl "bara" 17-18 grader nu men solen har varit framme idag och det har varit en superfin vinterdag. Jag har lyckats skaffa mig skavsår, igen, jag har så fantastiskt bra skor och knasiga fötter så jag får alltid skavsår.

Nu kom jag av mig i skrivandet, jag som precis kom i gång (med väldigt intressanta saker).
Jag fick ett sms från Skorpans söta lilla skötare som ju tyvärr växer och nu vill sköta Mayan istället. What to do what to do?
Nu så funderar jag även allmänt en hel del över vad jag ska göra med hästarna när Stråla kommer hem igen. Då kommer jag att behöva och vilja lägga den mesta tiden och energin på henne, det är ju ändå hon som är framtiden dessutom. Så jag har jättemycket funderingar hur jag ska göra med Mayan och Skorpan som också behöver ganska mycket, Leffe han kan luffsa på lite lugt och med honom kan man alltid ta med sig flera stycken.
Ja det är många tankegångar som är för virriga för att få ner i skrift.

1 kommentar
Johanna

Av det jag förstått av din blogg så är det som du skriver att Stråla är framtiden. Så förstår att du har mycket att tänka på, förstår ärligt talat inte hur du har tid med 4 hästar?