Superduperbra

Ah, vilken bra dag det här är.
Jag har sovit skitdåligt, minimal, hård säng och många röriga tankar. Inte bra alls. Vaknade skit trött, stel och  jävlig. Men sen har det bara blivit bättre och bättre och jag har mycket att ta med mig hem redan nu. Jag trivs jättebra. Super go omtänksam förståeende personal och jag trivs bra med min grupp också.
Nu har jag även fått hjälp med att göra sängen bättre och efter middagen ska vi gå och bada varmvatten bassäng några stycken. Så jag tror att denna natt kommer att bli gosig.
Men jag saknar EBBA mattes hjärta.

Sen är ju bilen ett elände för sig. Pappa tror att den rent av har skurit, den är tokdöd. Vi bogserade hem den till byn igår och det var härliga 28 grader kallt. Det var inte kul.
Vad skulle jag göra utan mina fina föräldrar? Dom ställer alltid upp.
3 kommentarer
Ida

oj vad glad jag blir! :) Att det redan ger resultat alltså. Det är ju toppen! Kram vännen

Paula

Går det att laga bilen dårå? Du är väl väldigt beroende av bil? Förstår att du saknar Ebba, åkte ned till skolan i Ume en gång utan hund och saknade nästan ihjäl mig (inte varit utan hund senaste tolv åren).

Linda

Det verkar inte som att bilen är lagbar.. Men mankan ju hoppas.