Hemfärd

Ja då var det dags att åka hem till verkligheten igen.
Det har varit intensiva dagar och sömnlösa nätter. Igår somnade jag i en fotölj vid tv:n, det var så jäkla skönt. Jag längtar hem till min soffa och min Ebba och hoppas att mina tv kanaler ska fungera.
Längtar även till jag ska tillbaka hit i januari.
Den negativa pissnissen åkte hem igår em, jag hoppas att han inte kommer tillbaka. Förstårinte vad han gjorde här öht. "Det är ingen idé. Det är inget nytt. Det har jag redan provat. Det är ingen idé". Sen har det varit jättemysigt i  våran grupp. Har kommit speciellt bra överrens med min badkompis =)
Å så har vi ju fått himla bra mat här också. Julbord igår i resterna i dag. Jag älskar ju julmat.

Nu kommer  ju även funderingarna på vad fan som kommer hända med min bil, hur ska jag klara mig utan, hur ska jag ha råd att fixa den/köpa en ny. Fy fan.

Nej hem och sova nu, imorgon blir det kalas hos Ida.
0 kommentarer