Wicked dreams

Vilka drömmar jag haft.
Inatt drömde jag att jag flyttade in i en etta som hela tiden utökadade sig. Det började med att jag hittade en sovalkov och en dörr till ett annat rum och ett sovrum. Öppnade en garderob och där inne bodde 3-4 studenter, två våningsängar, kokplatta och ett mini kylskåp. Förre hyresvärden hade glömt att berätta att dom var där. Helt plötsligt hade jag ett stort kök också och tre till inneboeende beståeende av Ida, Andreas och Sven (som f.ö inte hade någon dörr till sitt sovrum) och vi bodde i Rom, mitt i stan.
Hittade gamla hyresvräden som bodde i ett superfint, ljust rum, eller ja hon hade två stora rum och en stor fin balkong. Det var en lite dement tant som gick ut rastade sin hund naken, på taket...
Det som till början var en liten etta var nu vardagsrummet som inte gick att möblera för att det var så många dörrar åt alla håll.
I slutändan var det nog runt 8 rum och 9-10 st som bodde där.

Nu nyss drömde jag att jag hade tänkt ta bort Stråla. Sonen till husägaren skulle skjuta henne men jag hann ändra mig i sista stund. Usch usch.

Plus massor med annat. Jag har verkligen ett rikligt nattliv. Och dagliv eftersom att jag sover hela tiden...
Nu ska jag i alla fall fara och rida min lilla Stråla.
0 kommentarer