Aug. 10, 2010

Ja, jag har världens bästa jobb alltså, det är så jäkla roligt. Å världens bästa tanter, dom är mina idoler. Underbara starka förebilder.

Efter jobbet och efter en sovstund, jag är värre än en unge med mina sovstunder jag bara måste ha dom för att fungera, så blev det en ridtur på Mayan, for till ridbanan tllsammans med Anna och Leffe som fotade lite. Tyvärr var Mayan inte i bästa form idag, stel och väldigt struttig, nå hon kämpade på iaf men bilderna blev minst sagt sopiga. Men det bjuder jag på.

Den här är den värsta. Ett försök till högergalopp som gick totalt åt skogen vilket jag ju borde ha förstått såklart. Men det roligaste är ögonen, spec mina galna ögon, synd att blogg.se gör bilderna så små..


Å här gör jag en jättefin min å Mayan räcker ut tungan =P


Leffe kom i vägen å blir bländad av blixten


Jag är nog ute och rattar en gammal moped eller nått. Men hästen är ju snygg iaf.

Det var roligt att rida ändå och sekunder här och där var fina, hon gjorde superfina öppnor i båda varven och vä galopp är också fin. Traven var det som var svårast idag.
Å jag skyller såklart inte allt på hästen, jag är gode stel jag också...

Sen longerade jag Stråla en snabbis för att träna på galopp kommando.
 Superduktig unge.
Å så en promenad med voffarna.
Så, bra dag.
0 kommentarer