Guns

Största delen av denna dagen har spenderats i soffan, sovandes, gloeendes på tv och med Guns i öronen och en bok i handen. För närvarande Slash.
  Boken om hans liv, Guns, sex, droger, sprit och rock n´roll, berättad av honom själv. Rörig, precis som livet han levt. "Det kan verka överdrivet med det betyder inte att det inte har hänt".
En gammal passion vaknat till liv igen. Dom har gjort otroligt mycket bra.
Och jag har sett dom, live i stockholm för över 15 år sen. Pretty amazing.

Dead horse är en favorit


Ah satan i gatan, dom har gjort grymt mycket bra.
3 kommentarer
Johannaa

Ja hon är verkligen jättefint :)

Det är ridbanan i byn, hos Josse & Micke.

Marie

Du dom är(var) helgrymma! Jag älskar guns och ryser när jag hör axl sjunga:)

Carita

Håller med till fullo. Jag har också läst boken i sommar och jag såg dem också för 15 år sedan i Globen :-).