April 18, 2010

Otroligt så mycket äckel  det kan rymmas i ett litet öra. Men nu hör jag lite bättre igen.

Det har snöat hela dagen och där ett tag var det halv snöstorm, har inte riktigt inspirerat till att göra så mycket idag och tur det för det har jag inte orkat heller. Helt färdig. Sista dagarna den här veckan har gått tungt och bara på vilja. Har bl.a superont i lederna, det var länge sen dom gjorde så här ont. Började redan förra helgen med svårt att borsta hästen för handlederna.
Så inget av det jag hade tänkt blev av idag, tar nya tag imorgon förhoppningsvis och tänkte rida Leff och köra Stråla.
Nästa vecka kommer äntligen Kajsa. Äntligen.

Bengt jagade kissen idag så hon klättrade upp i ett träd, första gången jag sett henne klättra på något annat än soffan. Jag skrattade rått åt situationen, dom skrämde upp hästarna också, men allt gick ju bra.

0 kommentarer