Nu kanske våren är i antågande

Ja jäklar vad det regnade i morse. Äntligen, även om jag antagligen väldigt snart är less och irriterad på slask och regn så känns det just nu väldigt skönt. Bort med den här enorma mängden snö vi har.
Vad jag har fnissat åt folk som ropade vår i februari. Då det för första gången blev något varmare. Hi hi, lugn nu, vi är i lule liksom. Men nu kanske det börjar närma sig.

Bara en dag nu så är det dags för fröken Stråla att komma hem. Is doing a little happydance. Fast då lär det väl vara ishalka nu då så det inte går att göra nånting med henne. Ha ha. Och så försvinner all snö så jag inte hinner köra nå kälke. Ho ho.

Än en gång har jag sett en bra film. The Island, gick på 6:an ikväll. Riktigt bra, lite tveksam och skulle bara se vad det var men jag fastna på en gång.
Före det tittade jag på Antikrundan vilket jag tycker är ett kul program. Roligast är alla människor som inte vågar erkänna att dom vill veta värdet på deras pryl.
Helt otroligt att det ska vara så pinsamt, det är ju det dom är där för. 
Och helt otroligt vad en del prylar är värda pengar. Give me.
0 kommentarer