Italy

Oj vad jag skulle vilja resa nånstans. Jag har fastnat för Italien faktiskt, södra Italien tror jag.
Ja man kan ju alltid drömma.


Jag kom på varför Stråla varit så "spattig" några dagar, jag har dragit ner på maten lite. Har såklart lite att göra med tonårs trots också men hon, precis som dom andra två stora, sköter sig bäst mätt i magen, så det är bara öka igen. Fast min höbonde har varnat för att höet är på upphällningen så det är bara hålla tummarna, kanske jag skulle prova köpa en till halmbal. Det är ju kanon för dom att ha och pilla i alltid ha något att göra och alltid vara mätta. Bara rädd att det ska hinna mögla.
3 kommentarer
Johanna

Inte lätt att vara hungrig när man är liten och förväntas arbeta :)

Therese

Tur att det är gratis att drömma.

Men det skulle helt klart vara skönt att

åka utomlands.

Marie

Italien...joo varför inte? Jag kan drömma lite ibland men det går fort över, är rätt löjligt hemmakär...