The feeling

Nu är jag kär i igen. Det händer ganska ofta. I gårdagens Idol var det en tjej som heter Mariette hon var skitsnygg, skitcool och SKITbra.
Egen låt dessutom http://tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.1197117&renderingdepartment=2.34558#player
Ibland får man en sån där härlig känsla bara på en gång det älskar jag.
Det är det som musik är all about. Känsla.

Å så är jag lite kär i Anders Bagge, han är för jäkla härlig, "I got the power!" ha ha ha, och mysig.

Piggnade äntligen tilll lite där vid tre, fyra idag, väldigt skönt. Det gör fortfarande ont men överkomligt.
Var ut på en mysig ridtur med Mayan och Leffe fast dom går hela tiden och suktar efter gräs nu när det är slut i hagen, lydiga på att inte äta när dom inte får men dom längtar och frågar hela tiden.
Stråla och Skorpan motionerade sig själva i och med att Stråla smet från hagen och rusade runt som en tok runt stallet och på ängen brevid hagen och Skorpan som då blev ensam i hagen sprang som en tok i hagen.

Imorgon blir det happaranda med Ida och bland annat besök på Ikea.
3 kommentarer
Therese

Jag håller med dig, hon var riktigt grym och bra på

alla sätt.

Åhh jag vill också till IKEA fusk

Hoppas ni får trevligt.

M:et vid porten av Arktis

Jag blev helt kääääär i henne med! Eller, VI blev det! Haha!



Fantastisk.



Vi är glada att vi kan se svensk TV här med. :)

Sara

Jag GRÄT när hon sjöng. Så bra var det! :)