Tant

Fick en annan behandling hos sjukgymnasten idag som kändes jättebra, akupunkturen har ju inte direkt hjälpt så nu hoppas jag på detta då. Idag mår jag i alla fall riktigt bra och har sluppit allt vad húvudvärk heter. Sweet najs.
Jag är fortfarande lite facinerad över vilket underbart höstväder vi har. Nu ikväll har det varit jättevarmt och jag hade tagit på mig för mycket kläder då jag for ut och red.
Leia den gamla knastanten drog hem till mina föräldrar. Det gjorde hon jämt från Ivans men tänker hon börja sticka hemifrån nu också. Pffft.

Fina Mayan



--------------------------------
Leia blev kvar hos mina föräldrar eftersom dom lika ska ta hand om hundarna imorgon då jag jobbar, men vad tomt det känns. Trots att Ebba är hemma och att Leia mest sover ändå, så är det nånting som saknas.
Att båda hundarna är borta det klarar jag inte av, det är riktigt jobbigt. Tomt, stilla, ensamt.
2 kommentarer
Dunder&Jag

Mm, vad fort man vänjer sig med att ha alla hos sig.. känns tomt utan dem.

Johanna

Det blir tomt utan djuren när man är van att ha dom nära.