Reden

Tokio Hotel kommer till sverige nästa vecka. Dom ska "bara" göra lite promotion, intervjuer och liknande men bara det att dom kommer hit känns jättekul.
Jag drömde dock att dom skulle ha en liten konsert och att bara 850 biljetter skulle släppas. Så jag och Therese satt som galningar och försökte boka men det hela var så klart jättetjorvigt och allt möjligt blev fel och jag blev jättestressad och det hela slutade med att jag blev utan biljetter. Hemska mardröm..
Sen drömde jag att jag var på jobbet och att en av våra vårdtagare var Bingo Rimér. Öh... och jag skulle värma pölsa åt honom och en blondin... Wierd..

Känner mig ruskigt stel och stapplig i dag. Grymt ont i huvudet också. Urk.

Har äntligen diskat i alla fall. Herregud vilket berg jag hade lyckats göra. Men poppa lite TH och sjunga
Wir wollten nur reden
Und jetzt liegst du hier
Und ich lieg daneben
Reden, reden 
och dansa samtidigt så går det lite bättre.
Nu ska jag dra ett varv med dammsugaren också.

Lite irriterad på chefen. Först lovar hon att jag ska få semester på söndag så jag hinner ju bli glad och planera lite och fara och köpa det jag behöver och så ringer hon och säjer att det inte går för dom får inte tag på vikarie med så kort varsel. Kort varsel, tja Men kanske om man beställt när jag frågade för typ två veckor sen. Hmm.. Mutter mutter..

------------------------------

Åååh. Ännu mer fangirling. Det blir mycket Tokio Hotel nu men det är ju så förbannat kul.
Ny sneak peek. "Humanoid". My god. Love it!! Woho.
0 kommentarer