Nej, det går inte så bra

Nej det går inte så bra för Stråla. Utstött bortjagad och rädd. 
Dom har försökt ha henne bara med lågrangade Prinsen för att se om dom skulle komma överens men då stack Prinsen genom staketet så nu går Stråla ensam och la sig och och sov nästan på en gång, lilla gumman hon måste ju vara helt utmattad efter bravaderna.
Vilket kaos, varför kunde inte det här gå bra, jag är så grymt besviken, som jag hade sett fram emot det här.
Har inte blivit mycket sömn i natt då fröken dök upp i mina tankar hela tiden, varpå jag försov mig i morse och sen har sovit efter jobbet och inte fårr nånting gjort. Fan också.
Idag har det varit riktigt ruskigt höstkallt och nu fryser Mayan huttrar och skakar och hoppar så ikväll åkte täcket på. Min lilla frystant.
Nu känner jag mig väldigt negativ.

Sjukgymnasten har sin första lediga tid om två veckor (!) och då var det bara tider då jag såklart jobbar... Gnäll gny...
Jag har så jäkla ont nu.
2 kommentarer
Johanna

Vad trist, hoppas det löser sig.

Dunder&Jag

Skit oxå! går det bättre nu då?