Tjockisar

Jag har svårt för att dra ner på höet öht men nu när Stråla inte är hemma så bör det gå ungefär 15 kilo mindre om dan, men jag öser på ändå så jag tror Leffe har svällt upp till dubbla storleken. Ha ha.
Dessutom är min hövåg på vifft så jag kan inte väga och då ger jag hellre för mycket än för lite. Måste ta hem halm snart så dom har att tugga på hela tiden.

Irriterande när det är så mörkt så man inte ser nånting. Mutter. Dessutom börjar det på att vara så grymt dåligt underlag nu, hårt och knöligt och halt på sina ställen.

Min underbara elev har fixat thaimat åt mig till lunch i tre dagar. Jag menar, kan man ha det så mycket bättre?
Fan vad det kommer bli tråkigt när hon slutar (inte bara pga maten ). Vi har bara två dagar kvar tillsammans nu.


And. I is loving THs nya.
1 kommentar
Johanna

Ja nu kommer den tråkiga ridperioden.