Sopig dag

Jag är rätt övertygad om att de drömmar jag har är någon slags biverkning från medicinen jag äter då det bla har hållit på så länge som jag ätit medicinen. Ja säker är jag ju inte men annars ska man inte drömma obehagliga drömmar varenda natt i flera flera månader...
Hur som så det varit riktigt risigt idag och jag öppnade ögonen först då det blivit mörkt ute. Grym huvudvärk (som om det vore nått ovanligt) och bara allmänt risig. Suck.
yr.no lovar snö imorgon, jag hoppas dom har fel för jag hoppas på att kunna fara ut med hästarna imorgon.
För att inte tala om att det är så mycket som borde fixas innan snön kommer. Byta däck på bilen, skor på hästarna och fixa vinterhagen (!) Gah!!!
Påbörjade vinterhagen igår faktiskt men det är ändå mycket kvar. (Hade inte dom som rev den kunnat fixa den igen?)
Jag vill bara slippa ha ont och få vara pigg och alert tack.
0 kommentarer