Rysligt

I Natt drömde jag, mitt i allt annat knasigt, att jag och min katt skulle gå över en hög bro, när vi var på mitten så möter vi en kille som med full kraft sparkar katten som skrikande far ner i vattnet varpå jag biter lös en stor köttbit från honom så det bara sprutar blod och bultar ner honom med i vattnet.
Weirdo..
Sen låg katten där och guppade livlös upp och ner i vattnet så jag var tvungen att mysa med henne det första jag gjorde när jag vaknade.

Jag luktar fortfarande illa, jackan och de andra kläderna som var med då maten lagades stinker och jag tror det kommer ut ur porerna på mig, och jag som är så känslig för vissa lukter mår fysiskt illa av mig själv. Äckligt. Det bara måste vara purjolöken.
Urk urk.
2 kommentarer
Therese

Vad åt ni egentligen?? Och vart?

Johanna

Lite fundersam blir man, stinker du och dina kläder av purjolök :P?