Puh

Jag satt hemma i godan ro och kollade igenom alla bloggar jag brukar och så, där mitt i allt blev jag påmind  om att det på MTV iväll visas ett live upträdande mina liebings så det var ju bara packa sig in i bilen och åka till mamma och kolla. Snart börjar det. Woho! Tur det är nära att åka hit i alla fall.
Det var även nära att jag missade. Puh.


Sen har jag fortfarande ett pockande behov att förklara mitt tidigare inlägg, av psykologiska och knäppiga anledningar.
Men jag ska undvika för jag bara virrar till allt ännu mer. Ha ha. Jag är så otroligt dålig på att uttycka mig. Kan man gå en kurs i sånt?
2 kommentarer
Ida

Det är bäst att du anmäler dig till en komvux-kurs genast! hihi eller varför inte universitetet me en gång! =D

Therese

Visst var uppträdandet helt wunderbart!

Gu va man längtar tills man får se dom live själv.

Jo du jag såg filmen och den var gode scary..

Det var länge sen jag satt och höll för ögonen så mycket som jag gjorde då jag såg den.

Det behövs inte så mycket för att göra en bra skräckis egentligen.

Den där filmen spelade dom in på mindre än en vecka med otroligt låg budget men se så jädra läskig den blev, rekommenderas inte att ses själv om du är mörkrädd ;-)