Äntligen

Idag har jag sovit till och från till kl 19... Då när jag vaknade var första gången på 3 dar som jag kände mig någorlunda humanoid. Sjukt.

Och för att jag ska låta bli att gnälla så mycket så får det bli lite old pics.


Kom igen katten, det svänger ju.




På den tiden då jag bara hade 2 hästar (plus två sköthästar då)


Bland annat den här pållen skötte jag, fina Zappe.


Sen förökade sig mina busar och blev tre, Skorpan syns i bakgrunden, bakom mitt vackra plyte.




Sen råkade jag snubbla över min älskade Leif och så blev dom fyra.
Andra gången jag träffade honom.

Det är inte Leffes kryckor btw, det var min kompis som var lite halt den sommaren. Hi hi.
1 kommentar
Marie, nordnorskan

Vilka fantastiska bilder bejb! :D Ebba är ju klockren. Glad över biljetterna, hoppas du får tag på Hamburg! Ledsen över ditt tillstånd, önskar jag kunde göra något för dig.



Tur djuren finns. Piss med medryttare som slutar då det blir vinter. D: Känner så väl igen den tankespiralen du hade om djur vs sjuk vs djuren vs sjuk.. Usch. Allt ordnar sig dock för det mesta.