Some people

Idag fick jag bli fly förbannad. Kommer och kör väldigt sakta ut från gården på jobbet då det står en man med en hund som tittar på mig när jag kommer, kliver ut precis framför bilen varpå jag såklart stannar. Mannen skakar på huvudet som om det är jag som är korkad och går runt på passagerar sidan och slår näven skithårt i fönstret (!!!!) så det skakar i hela bilen och börjar sen rycka i dörren som är låst.
Jag hade ingen som helst lust att få en vrickad utskällning av en helgalen surpung så jag åkte iväg, men jag ångrar det nu, hade varit intressant att höra vad jag hade gjort för förfärligt brott som gav honom rätten att ge sig på mig (min bil).
Jag blir lika förvånad varje gång jag möter på idioter vad är det för fel på folk?
Live and let live anyone? Orka hålla på så där som en del gör...

Well well.

Nu ska jag försöka sova för att orka jobba imorgon, bara stoppa i mig en glass först. Våran lokala affär säljer ut alla glassar för att få plats för julgodiset så jag har proppat frysen full.
Pepparkaks sandwich är min drog just nu. Smask.

Hästarna brydde sig inte alls när jag gav dom mat i morse, först såg jag inte alls till dom sen såg jag att Mayan stod bakóm hörnet och kikade på mig.
1 kommentar
Ida

Vilken tur att du inte stannade, det kanske var värsta token!! hjälp