Helt otroligt

Skulle bara vila en stund efter jobbet men vaknade kring halv elva... Helt otroligt, har varit helt borta och inte märkt av väckaren som jag hade ställt, vaknade hel vimsig och trodde jag försovit mig till jobbet och sen trodde jag att det var imorgon.
Försov mig dessutom i morse, igen (!) var helt säker på att jag vaknade första gången väckaren ringde men icket, 5 gånger måste den ha ringt.
Vad fasen ska man göra för att vakna av väckaren? Jag brukar ändra signal nån gång då och då för det är som att hjärnan vänjer sig vid signalen och kopplar bort den.
Nu kom jag just på att jag har kvar ett presentkort på HM sen jag fyllde år. Fy fan vad najs, precis vad jag behöver just nu.

Nu blir det en väldigt sen middag.
1 kommentar
Johanna

Du måste vara svårtväck, du får köpa en ordentlig högljudd väckarklocka!