Bräda

Kajsatiden idag blev inställd så då tog jag den fina dagen i akt att börja pyssla med hästarnas vindskydd tillsammans med pappa. Det är egentligen nånting vi skulle gjort för länge sen men det har varit älgjakt och jobb och dåligtväder ivägen. Men idag satte vi igång, och jag min dumme fåne hade tänkt mig att det gör vi på 2 timmar så är det klart. Det tog 3 bara att lista hur det var det skulle sitta ihop. Som ett väldigt stort pussel.
Sen fattades det en massa delar också, alla bärande bräder. Så det är långt ifrån klart.

Leffe såg helt fin ut när han sprang i hagen idag. Kanske inbillar jag mig, jag har en tendens att vara lite över orolig, eller så kanske det var något tillfälligt. Håll tummar och tår.

Ebbas favorit "leksak", efter diverse pinnar, är frusen hästlort, med dom kan man ha skitkul (mahahaha)

Och läkaren förresten, gjorde inte ett jävla skit.
2 kommentarer
Dunder&Jag

Hm, typ IKEA möbler för häst?? fniss Pello tycker man ska äta de frusna delikatesserna istället =)

Johanna

Skönt att Leffe ser bra ut.