Ska man putsa fönstrena också

När jag inte sitter vid datorn så har jag så mycket tankar och funderingar som skulle behöva skrivas ner men då jag väl sitter här är det tomt. Jag skulle behöva en mini dator att bära med mig hela tiden för att få ur mig det som vill ut.
Nåväl, idag är det då hjärnstillestånd totalt, det har varit minst 30 grader i skuggan på vissa ställen, nästan olidligt varmt. Men ändå skönt. Idag hade jag då helst bara legat på gräsmattan och läst istället för att ränna runt på jobbet och svettas. Avskyr att svettas. Urk.

Grannen ger mig komplex, han har städat hela sitt hus under hela helgen, putsat fönster och haft ut hela möblemanget på gården och skrubbat och fejat. Jösses. Jag kraffsar mig i skallen och tänker: putsa fönster??? Hmm.
2 kommentarer
Dunder&Jag

Jag har exakt samma problem!! Efter jag har logga in så är det bara tomt...

johanna

Måste man putsa fönstrena, spolar inte regente bort det värsta :P?