Rock hard fuck safe

Har varit och shoppat lite idag. Bland annat så köpte jag såklart tröjan designad av Tokio Hotel till Fasion aganist Aids kampanjen på HM. Det fanns bara fyra tröjor varav två i stl 34 och två i stl 36. Jo tjena, tänkte jag och tog med mig en 36:a hem, för jag skulle ha en det skulle jag. Men ta mig fasiken, den passade ju!! Ibland är det en fördel att inte ha några tuttar
Nu ångrar jag massor att jag inte köpte två stycken. Crap.





Jag köpte även ett par skor, ögonskugga som jag inte har ägt på säkert 20 år. Ett läppglans som kändes som klister, det såg ju bra ut men definitivt inte hångel vänligt-crappy shit. Och lite annat kul fick också följa med hem.

Har tagit hem fuxfröknarna idag och den här gången gock det som matte är van, utan problem what so ever.
Har även dragit lite stockar med 3 åriga Stråla, mattes prinsessa, hon är så förbannat duktig, hon går med på allt jag hittar på. Lena är sååå imponerad av henne.
Det blir väl lite så att jag är så van att allt går som smort med henne så när det väl nån gång går mindre bra blir jag så chockad.

Very very nice day. Happy.
0 kommentarer