Me wants some shoes

Igår var jag en sväng på stan och tittade på skor och jag vet inte om sko modet har blivit bättre eller om jag har blivit påverkad av alla bloggar jag läser,  men jag som vanligtvis inte hittar ett enda par skor som jag tycker är ens i närheten av okej hittade flera par som jag ville ha med mig hem. Då skulle man bara vara rik också... och ungefär 10 cm kortare så man kunde ha ordentliga klackar och kanske även att man skulle kunna gå i dom också utan att bryta benen. Men man kan ju drömma.
Ska gå en sväng till, kanske på fredag, och se om några får äran att följa med mig hem.

Det blev strömavbrott igår så jag hade inget annat att göra än att sova tidigt, somnade före tolv (!) för en gångs skull men vaknade sen halv tre av en väldigt orolig gammel Leia. Hon har inte varit riktigt kry inatt men bra under dagen. Hoppas det bara var något tillfälligt.

En "sitta kvar i bilen och lyssna färdigt" bra låt:
0 kommentarer