Han är som kul den där Palmen

"Du är ju rätt självsäker och kaxig, var kommer ditt skyhöga självförtroende ifrån?
- Så högt är det väl egentligen inte. Det är bara ett PR-trick alltihop. Jag är jättesnäll egentligen, väldigt ödmjuk och jag har inga höga tankar om mig själv, Men jag kan också säga att jag faktiskt är bäst. I hela världen.
Oroar du dig aldrig för att framstå som en diva?
- Njae, jo. Jag oroar mig inte, men jag antar att jag framstår så ibland. Folk som inte förstår sig på min ironi - vill jag verkligen ha dem som fans? Ja, antagligen"

Fniss

Det roligaste är ju också att han har så underbar humor men många förstår inte.
Di barna di barna.
4 kommentarer
johanna

Hej.

Ja det var också min tanke, att man kanske behöver tillgång till röntgen..

johanna

Fina pållar du har föresten, om dom e halvbror med prinsen så antar jag att det är nordisar du har :)?

johanna

johanna

Jaha vad kul :)

Vart är dom uppstallade?