Fantastiskt härlig dag

Underbart, det är sommar för en stund. Har passat på att lufta mina groteskt vita ben. Praktiskt att köra häst och sola samtidigt, så håller man sig i skogen så man slipper blända folk (å vilket nytt skämt).
Skorpan är ingen rally-ponny nå mer, nej hon är en turbo-ponny förjävla härlig. Jag förväntade mig att hon skulle sakta ner på farten i en uppförsbacke men nej hon la in extra turbon och satte en sju jäkla fart. Matte lät: "Uuuiiiii uuuiiiii ha ha ha ha ha ha"  och Leffe fick gallopera för att hinna med.
Underbara sommar. Det luktar så otroligt härligt.
Den här våren har jag verkligen varit extra salig över att det är just vår och snart sommar. Kanske för att jag har legat i ide hela jäkla vintern.
Börjar jobba heltid igen på måndag. Det känns bra.
0 kommentarer