Det går bra för mig nu

Jag var just ute och tömkörde Stråla, hon var lite odräglig och gormig men det gick ändå bra. Men rätt vad det var så fick jag mig en smäll rätt i ansiktet. Av hennes huvud, pang sa det, vilket jäkla högt ljud. Och ont gjorde det och blödde gjorde det. Nu sitter jag här och kan inte stänga munnen och kan inte andas genom näsan. Snygg som fan är jag och ont som fan gör det. Yr i hatten blev jag också, inte så konstigt kanske av den smällen.
Så nu kan jag inte använda två fingrar på höger handen och inte stänga munnen tack vare hästkräket.
Antar det är så det ska va när man har unghäst, jag har nog haft det för lätt hittils.
Äh, man får väl vara glad att inget är brutet i alla fall.

Skorpans nya outfit vart väldigt populär av hennes medis. Hon älskar tydligen rosa. Vilken träff. Det gör ju Mayans medis också som även hon brukar ta hand om Skorp.
3 kommentarer
Dunder&Jag

Aj fan, men du det är bäst att hålla koll på dig... finns det ingen som kan ringa å kolla att du står på benen imorgon??

Ida

Men det där lät ju inge bra alls ju! =( Så är det när man ska vara värst!! hoho Nä fy... ajajAJ! /Kramisar från jag å den andre medlidsamme token

Linda

Dunder: Tack för omtanken jag står på benen och är inte yr i hatten nu i alla fall.



Ida: Ha ha, ja du vet jag vill ju va som duuuu. Hi hi. Kramen.