Som det lät

Kollade på så ska det låta nyss och där var med nån kille som hette David Lindgren. Oj hejsan hoppsan hallå, han kan få komma hem till mig och sjunga. Han var tydligen nån musikal kille, vilket slöseri.
När han sjöng Mamma Mia på tyska fick han några plus poäng extra av mig. Hi hi.
Dom i det andra laget lät väldigt illa. Tone Norum, nej tack, kryp tillbaka till åttitalet *ryser* eller sångpedagog nästa.

Hej nostalgi del 2
När jag var ut och red idag så helt plötsligt så luktade det som gammelstan när vi konfrimerade oss där. Så fort minnen kommer rusande med hjälp av lukter.

3 kommentarer
johanna

Så ska det låta är ju ett underhållande program :P

Marie ( och Amelie)

Oj, var ett tag sedan jag var in här! Vad SNYGG din blogg är!!! Hur göööör man!!?? :D



GARV!! Vi såg också Så ska det Låta igår kväll och vi båda bara "Ngggghhhhhhh" när vi såg den killen. Från Skellefteå. Hehe! (A googlade han samtidigt). WE WANT!! Tyvärr var han nu gift. Vi tippade på gay, men men.. ;) Mamma Mia på Tyska var kung!



raaaaawr

L

Johanna: Ja absolut =D



Marie och Amelie: Tja man fipplar lite så blir det så. Ha ha.

Jasså är han från skellefteå, inte illa =D

Jag youtubade honom men hittade ingenting =(