Läslusan

Jag har suttit och läst "När jag hör din röst" så att jag fått kramp i armarna och i kissblåsan. Heh. Det är så kul att vara så inne i en bok men tråkigt att det tar slut så fort. Den andra boken är i mitt tycke mycket bättre än den första som också var bra men det fanns en del som störde mig. Nu ångrar jag också att jag inte såg filmen Twilight först som jag hade tänkt mig, har så svårt för att se att den ska leva upp till mina inre bilder.
Det är även otroligt skönt att jag äntligen igen kan koncentrera mig och ta till mig det jag läser.

Det har varit en fantastiskt fin vårdag idag. Har myst länge med hästarna i hagen, älskar såna dagar när man bara kan vara med dom och umgås ute i hagen.
Även en mysig körtur med ponnyn, hon är så rolig. Alla hästar aktiverade idag. Många mysiga häst timmar blev det.
Mamma har varit här och fikat.
Sen missade jag House för att jag lyckades somna sittande i soffan i 2 timmar. Suck. Så nu är jag ju såklart inte alls trött. Händer inte ofta att jag somnar sittande då det är något intressant på tv.
Ska försöka undvika att läsa ut boken nu. Spara lite till sen. Hi hi.
0 kommentarer